شناسهٔ خبر: 122134 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل صورت پذیرفت:

پیام قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به دست اندرکاران عرصه حمل و نقل

مهندس فرشاد دوستی.PNG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به مناسبت آغازهفته حمل و نقل با صدور پیامی از زحمات دست اندرکاران عرصه حمل و نقل قدردانی کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)، در متن پیام فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل آمده است: 

بسمه تعالی

امروزه حمل و نقل نقش مهمی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و جزء لاینفکی زندگی روزمره به شمار می‌رود و قطعا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل دستیابی به توسعه همه‌جانبه و گسترش عدالت اجتماعی محسوب می‌شود. بیست وششم آذرماه آغاز هفته ای است برای  قدردانی از خدمات ارزشمند دست اندرکاران و شاغلان  حمل ونقل کشور و فرصتی است مناسب برای بازنگری نیازها و مسائل این حوزه و یقیناً تنوع منحصر به فرد فعالیت هایی که در بخش حمل و نقل انجام می گیرد و همچنین، تحولات سریع فن آوری این بخش، ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی را آن چنان حساس و پیچیده ساخته است که کارشناسان اقتصادی،  از حمل و نقل  به عنوان نیروی محرکه توسعه، یاد می کنند و کارآمدی و توانمندی آن را زمینه ساز توسعه همه جانبه کشورها می دانند. و در بین تنوعهای مختلف حمل و نقل از هوایی و دریایی و ریلی  و ... اما حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یکی از ارکان مهم و موثر اقتصاد کشور، اقتدار خود را مرهون تلاش‌ها، ازخودگذشتگیها و خدمات بی‌دریغ همه دست اندرکاران  تلاشگر و غیرتمند، اصناف ، راهسازان و راهداران ایثارگر و تمامی فعالان و همکاران صدیقی می‌داند که همتشان بر پویایی حمل‌ونقل بار و مسافر جاده‌ای ، ایمنی راه‌ها و سلامت سفر هم‌وطنان قرارگرفته است.

 بی شک موفقیت های امروز مرهون مساعی و کوشش های تک تک همکاران گرامی و خانواده‌های گرانقدر شان است که با درک شرایط سخت کاری، برای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام بر می دارند. گرامیداشت این روز تاریخی در هفته منتهی به یکم دی ماه و آغاز فصل زمستان، تداعی‌گر مجاهدت‌های راهداران غیوری است که با تحمل سخت‌ترین شرایط، عزت ملی در انتهای باورشان دیده می‌شود، خادمان بی ادعایی که شبانه روز، هدف خود را بر پایه تامین ایمنی مسافران و کالا در جاده ها قرار داده اند.

اینجانب فرا رسیدن این هفته را که به   هفته حمل و نقل  مزین گشته و یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه  و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد؛ به حضور اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزوی توفیق روز افزون یکایک شما عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

فرشاد دوستی

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام