شناسهٔ خبر: 12248 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

تخفیفات ویژه رجا برای پاييز و زمستان؛

بليت قطارهای پرديس و صبا را زودتر و ارزانتر بخريد/ تخفيف ۱۰ تا ۳۰ درصدی برای مسافران رجا

قطار- راه‌آهن تهران شرکت حمل و نقل ریلی رجا در ادامه‌ ارائه تسهيلات و تخفيفات به مسافران٬ دور تازه‌‌ای از اين تسهيلات را برای سفرهاس پاييزی و زمستانی آغاز كرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ تسهيلات جديد جهت دوره پاييز و زمستان در قطارهاي پرديس و صبا براي مسير تهران-مشهد و بالعكس است كه در برخي روزهاي سفر براي ظرفيت محدود اعمال مي‌شود.

براساس اين تسهيلات، در روزهاي طلايي پاييز و زمستان، متقاضياني كه با برنامه ريزي مناسب زودتر اقدام به خريد بليت قطارهاي ياد شده كنند، از تخفيف بين ۱۰ تا ۳۰ درصد استفاده مي‌كنند.

متقاضيان استفاده از اين تسهيلات مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر، علاوه بر مراجعه به قسمت تخفيفات در سايت رجا به نشاني www.raja.ir، به يكي از نمايندگي‌هاي مجاز فروش مراجعه و يا با سامانه‌ ارتباط با مشتريان رجا از طريق تلفن‌هاي ۱۵۳۹ (ازتهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس حاصل كنند.

بر اساس اعلام شركت حمل و نقل ريلي رجا٬ اين اقدام در راستاي ايجاد و افزايش انگيزه براي انجام سفرهاي ريلي با توجه به مزاياي اين صنعت بويژه ايمني بالا، صرفه‌جويي‌هاي انرژي و سوخت و آلودگي‌هاي كمتر زيست محيطي انجام مي‌شود./

نظر شما