شناسهٔ خبر: 122520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل ونقل ، رانندگان و راهداری انجام شد؛

برپایی میز خدمت همزمان با برگزاری مراسم در ایستگاه پویش همراهان سفر ایمن

میز خدمت همزمان با هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری و به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به رانندگان در حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان میز خدمت جهادی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان و جمعی از معاونین،در ایستگاه پویش همراهان سفر ایمن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق رانندگان،ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات رانندگان و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختلف خدمت رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.

وی افزود:همچنین برپایی میز خدمت فرصت خوبی برای عزیزانی است که بصورت چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و راهکار ها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست های آنان ارائه می شود.

قادری ضمن اظهار امیدواری از رضایت رانندگان در برپایی میز خدمت ادامه داد:با توجه به اهمیت رفع مشکلات و درخواست های رانندگان عزیز،برگزاری میز خدمت در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.