شناسهٔ خبر: 12261 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

همزمان با آغاز شروع سال تحصیلی جدید اعلام شد؛

آمادگی قطار حومه‌ای برای ارائه خدمات‌ به دانشجویان/ ایجاد سرویس از دانشگاه تا ایستگاه راه‌آهن/ فروش بلیت از طریق دانشگاه‌ها

قطار ریل باس حومه ای مدیر پروژه بهره‌برداری از قطارهای حومه‌ای از سرویس‌دهی منظم قطارهای حومه‌ای همزمان با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ۴ مسیر اصلی منتهی به تهران یعنی تهران - شهرقدس - کرج - هشتگرد٬ تهران- ورامین٬ تهران - پرند و تهران - قم دانشجو پذیر است که آماده ارائه خدمات به این دانشجویان هستیم.

سیدمحسن میردامادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه قطارهای حومه‌ای برای شروع سال تحصیلی جدید آماده خدمات‌دهی به دانشجویان عزیز است٬ گفت: با توجه به اینکه در تمام مقاصد مسیر قطارهای حومه‌ای تهران دانشگاه‌ وجود دارد٬ منظم بودن زمان سیر قطارهای حومه‌ای برای دانشجویان مورد توجه و تأکید است.

این مقام مسئول در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه زمان سیر اکثر قطارهای حومه‌ای ابتدای صبح و زمان برگشت آن‌ها بعد از ظهر و عصر است٬ افزود: فراهم کردن چنین امکاناتی برای دانشجویان ساکن یا محصل در شهرهای حومه‌ای تهران و سایر کلان‌شهرها بسیار مفید و موثر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهر تهران ۴ مسیر اصلی تهران-شهرقدس-کرج-هشتگرد٬ تهران-ورامین٬ تهران-پرند٬ تهران-قم دانشجوپذیر است و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید استقبال بیشتری از قطارهای حومه‌ای صورت می‌گیرد.

میردامادی یادآور شد: جلساتی با رؤسای دانشگاه‌ها و فرمانداران شهرهای حومه‌ای داشتیم و در آینده نیز خواهیم داشت که در این جلسات آمادگی شرکت راه‌آهن برای فروش بلیت به صورت گروهی به دانشگاه‌ها اعلام شده است تا این بلیت‌ها به دست دانشجویان متقاضی برسد.

این مقام مسئول در شرکت راه‌آهن افزود: در این جلسات به تجهیز دانشگاه‌ها برای سرویس‌دهی از دانشگاه تا ایستگاه راه‌آهن تأکید شد تا دانشجویان بتوانند در ساعاتی که قطار سیر دارد به صورت مستقیم از دانشگاه به ایستگاه راه‌آهن بیایند./

نظر شما