شناسهٔ خبر: 122618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ازابتدای سال انجام شد؛

بازگشت ۲۱ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین همدان به چرخه ناوگان راهداری

اتوبوس از ابتدای سال ۲۱ دستگاه از انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به طور کامل بازسازی و به چرخه ناوگان راهداری استان همدان بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه نوسازی و بروزرسانی ماشین آلات راهداری جزو اولویت های این اداره کل است، گفت: در مدت دو سال گذشته ۲ دستگاه بیل مکانیکی، ۳ دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و ۶ دستگاه نمکپاش اتوماتیک به ناوگان راهداری استان همدان اضافه شده است و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.
صفر صادقی راد افزود: خوشبختانه با مساعدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سعی شده است هر ساله ماشین الات جدید به ناوگان راهداری اضافه شود.
وی تاکید کرد: امسال حدود ۱۷۵۶ مورد تعمیرات، خرید ۱۵ عدد تیغه کامل برفروبی، تامین لاستیک، روغن موتور و سوخت به منظور تامین و تجهیز ماشین آلات راهداری استان همدان تهیه و تامین شده است.
صادقی راد اظهار داشت: در طرح راهداری زمستانی، ۳۷۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری با ۵۳۱ نیروی راهدار و ۳۵ راهدارخانه در جاده های استان همدان فعالیت خواهند داشت.