شناسهٔ خبر: 122620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید شد؛

تقویت همه جانبه مجموعه راه و شهرسازی با همپوشانی برنامه‌ها و جلوگیری از موازی کاری

شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه شورای معاونین این اداره‌کل بر تقویت همه جانبه مجموعه راه و شهرسازی با همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه شوای معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین این اداره کل با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه های کاری مختلف برگزار و در طی آن برنامه های اولویت دار مطرح و راهکارهای مناسبی در جهت تسریع امور ارائه شد.  

در این جلسه علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا را یکی از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان برشمرد و از معاونین خواست با پیگیری ویژه اعتبار پروژه های نیمه کاره را جذب نمونده و با همت و تلاش مضاعف در راستای تکمیل پروژه ها گام بردارند به نحوی که تمامی پروژه ها و طرح ها در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به مرحله اجرا در بیایند.  

 وی اذعان داشت: تشکیل شورای معاونین فرصتی مناسب جهت بررسی امور جاری و اجرایی حوزه های مختلف، همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری در بدنه این اداره‌ کل است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: هریک از معاونت ها، بازوهای اجرایی مدیریت محسوب می‌شوند که همکاری و مشارکت تمامی آنان در اجرای مناسب طرح‌ها و برنامه‌ها می تواند در تقویت همه جانبه مجموعه راه و شهرسازی موثر واقع شود و تشکیل این جلسات بصورت مستمر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سازمانی دارد.  

وی تاکید کرد: پیش از هرگونه تصمیم گیری و برنامه‌ریزی راهبردی در هر حوزه، لازم است شناخت دقیق از وضع موجود حاصل شود و با انجام کار کارشناسی نقاط قوت، تقویت و نسبت به رفع نقاط ضعف، تسریع شود.  

قاری‌قرآن از معاونین این اداره کل خواست تا با بهره برداری از ظرفیت های ویژه موجود، حمایت از کار علمی و کارشناسی شده پرسنل، قوی تر از سابق امورات مربوطه را سرعت ببخشند و مسائل مرتبط را بصورت ریشه ای پیگیری کنند.  

وی ضمن بررسی وضعیت پرسنل و رفاهی آنان، راهکارهایی را در این خصوص ارائه داد و از معاونین خواست تا رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم را از مراجع ذیربط بعمل آورند.  

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در طی این جلسه ضمن معرفی محمد کیانی بعنوان معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، این معاونت را یکی از معاونت‌های حساس این اداره کل بیان کرد و اظهار داشت: زمین در زندگی انسان ها نقش مهمی دارد و با توجه به اینکه زمین قابل تولید نیست و برای احداث مسکن نهضت ملی، تامین زمین مورد نیاز است لذا در این زمینه کار فوری و ویژه‌ای می‌طلبد.  

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی این اداره‌کل در حوزه املاک و حقوقی حفاظت از حقوق دولت و جلوگیری از زمین خواری افراد سود جو میباشد، که در این رابطه نیز ضروری است با همت و تلاش ویژه، همچون گذشته در اجرای احکام از خور و بیابانک تا فریدونشهر و از آران و بیدگل تا سمیرم بهترین عملکرد ارائه شود.  

قاری‌قرآن ضمن آرزوی توفیق برای محمد کیانی در سمت معاون املاک و حقوقی این اداره‌کل گفت: وجود افرادی آگاه، مجرب، دلسوز و آشنا به امور در این اداره کل و انتخاب معاون از بدنه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مایه مباهات است.