شناسهٔ خبر: 122675 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان

راه و شهرسازی گلستان اولین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان با رویکرد تعامل بین دستگاه های وزارت متبوع برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( گلستان)، پیش از ظهر پنجشنبه یکم دی ماه، جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان با حضور  عیسی مهری دستیار ویژه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان و با محوریت هم افزایی بیشتر بین این دستگاه ها برگزار شد.

سیده بهاره مقتدایی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان در ابتدای این جلسه گفت: با توجه به حجم فعالیت های حوزه راه و شهرسازی در گلستان، هم افزایی بین دستگاه ها می تواند منجر به اتفاقات خوبی در استان شود.

مقتدایی با بیان اینکه داشتن نگاه رسانه ای مدیران یک پیشران برای جهاد تببین است، گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت های انجام شده در استان، برگزاری نشست ها و تورهای خبری و میزبانی هرچه بهتر از مقامات کشوری  از مهم ترین دلایل تشکیل این جلسه می باشد.

وی از تشکیل قرارگاه اطلاع رسانی نهضت ملی مسکن و قرارگاه اطلاع رسانی حمل و  نقل در روزهای آتی خبر داد و افزود: برگزاری چنین نشست هایی با حضور مدیران استانی نقش اثرگذاری بر امید آفرینی در جامعه که از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد، خواهد داشت.

گفتنی است در ادامه این جلسه سایر مدیران روابط عمومی ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان از روند فعالیت های حوزه خود سخن گفتند.

کمبود تجهیزات، عدم بکارگیری نیروی انسانی در واحد روابط عمومی و مسائل صنفی از موارد مطرح شده در این نشست بود که نسبت به رفع این موارد نکاتی عنوان شد.