شناسهٔ خبر: 122691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد

برف‌روبی ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر باند از محورهای استان همدان

برفروبی خوروهای راهداری ​️معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر - باند از راه‌های اصلی،فرعی و روستایی استان همدان برف‌روبی شده است. ​

ب️ه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) جواد نگاهداری معاون راهداری استان همدان گفت: در روز پنج شنبه اول دی ماه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد شاهد بارش برف در همه محورهای استان همدان بودیم، و راهداران با آمادگی قبلی اقدام به برفروبی و نمکپاشی کردند. 

برف‌روبی ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر  باند از محورهای استان همدان️وی با اشاره به فعالیت ۳۵ راهدارخانه در استان همدان، ادامه داد: در این مدت ۱۳۰ نیروی راهدار با ۷۵ دستگاه از انواع ماشین الات راهداری، حدود ۱۰۰۰ تن شن و نمک در ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر باند، عملیات برفروبی و نمکپاشی انجام داده اند.
برف‌روبی ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر  باند از محورهای استان همدان️این مسئول اضافه کرد: تمامی محور های استان همدان بجز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان به علت نا ایمن بودن، باز و تردد بصورت عادی و روان برقرار است.
برف‌روبی ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر  باند از محورهای استان همدان️ وی تاکید کرد: از هموطنان گرامی خواهشمندیم قبل از شروع سفر با شماره گیری سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های کشور مطلع شوند، و حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.