شناسهٔ خبر: 122988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

برف‌روبی ۶۲۱ کیلومتر باند عملیات در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه ️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، درباره اجرای طرح راهداری زمستانی در شبانه روز گذشته گفت: درحال حاضر همه محور های اصلی، شریانی و روستایی استان کرمانشاه باز است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)فریبرز کرمی ️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره اجرای طرح راهداری زمستانی طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی؛ ۶۲۱ کیلومتر باند عملیات برف روبی در محورهای اصلی و روستایی انجام شده است.

وی افزود: در انجام عملیات برف‌روبی، ۱۸ محور روستایی در شهرستان های: کنگاور، سنقر و کلیایی و صحنه بازگشایی شده است و به منظور انجام عملیات برف‌روبی، ۵۶ دستگاه ماشین آلات در سطح استان به کار گرفته شده است.

وی گفت: از ظرفیت ۹۱ نفر نیروی راهداری برای اجرای عملیات برف روبی و بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستای نیز استفاده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: میزان ۲۸۳ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مصرف شده است.

کرمی در پایان افزود: سامانه تلفنی ۱۴۱ مدیریت راه‌ها بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان است و کاربران جاده ای می توانند قبل از آغاز سفر با استفاده از تلفن گویا، اپلیکشن و یا سایت سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.