شناسهٔ خبر: 123141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد:

آغاز ثبت نام بیست و هفتمین آزمون متقاضیان شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا

امتحان سراسری.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز ثبت نام بیست و هفتمین آزمون متقاضیان شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا در هفته آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان) غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: ثبت نام بیست و هفتمین آزمون متقاضیان شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا از دوازدهم دی ماه سال جاری آغاز و تا هجدهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

طحان تصریح کرد: آزمون مذکور مطابق استانداردها و ضوابط و چارچوب‌های سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود زمان برگزاری آن نیمه دوم اسفندماه باشد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انجام ثبت نام در موعد تعیین شده از طریق تارنمای سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org  اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین یادآور شد: اطلاعات مورد نیاز از طریق تارنمای آزمون اطلاع‌رسانی می‌شود و متقاضیان باید ضمن بارگزاری مدارک و تکمیل فرم مربوطه در تارنمای فوق، نسبت به ارائه مدرک به استان محل تقاضای تأسیس یا هر استان دیگر اقدام کنند.

طحان ادامه داد: مطابق تفاهمنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با سازمان سنجش مقرر شده جامعیت و کیفیت سئوالات به نحوی باشد تا توانمندی علمی- مهارتی لازم پذیرفته‌شدگان از میان متقاضیان را تضمین کند، از این رو به متقاضیان آزمون توصیه می‌شود از فرصت باقیمانده استفاده کرده و نسبت به ارتقای توان علمی-تخصصی و آمادگی کامل برای حضور در آزمون اقدام کنند.

وی توضیح داد: قبول شدگان آزمون دوره‌های قبل، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، وفق مقررات اقدام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان تأکید کرد: آزمون برای متقاضیان واجد شرایط به صورت متمرکز فقط در شهرستان تهران در زمان مقرر برگزار و نتایج متقاضیان آزمون به صورت کارنامه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.