شناسهٔ خبر: 123143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی نه ماهه سال جاری انجام شد؛

افزایش ۳۰ درصدی حمل و نقل مسافر با ناوگان عمومی در استان سمنان

photo_2022-12-29_09-22-53.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از افزایش ۳۰ درصدی حمل و نقل مسافر در ۹ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۱۳۱ هزار سفر از مبدأ استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری ۸۷۴ هزار مسافر در استان جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب ۱۳۱ هزار سفر انجام شد، گفت: در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

طحان با بیان اینکه استان سمنان ۳۲ شرکت فعال حمل و نقلی در بخش مسافر بین شهری دارد، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات بخش حمل ونقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت‌های مسافربری و یا تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت، راننده یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.