شناسهٔ خبر: 123303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان:

آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور حدود ۲ هزارنفر برگزار شد

آزمون نظام مهندسی زنجان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان،از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان دراستان زنجان با حضور یک هزار و ۹۲۲ نفر خبر داد.

احسان ذبیحیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه  خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،تعداد شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان را یک هزار و ۹۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۸۱ درصد آقایان و ۱۹ درصد خانم ها بودند. 

وی با بیان اینکه این آزمون با صلاحیت طراحی، نظارت و  اجرا در استان زنجان برگزار شد، ابراز کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور ۸ و ۹ دی ماه سالجاری در دانشگاه زنجان برگزار شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این آزمون در هفت  رشته ساختمان از جمله  شهرسازی، ترافیک، معماری، عمران، نقشه برداری، مکانیک و برق برگزار شد. 

ذبیحیان تاکید کرد: خوشبختانه روند برگزاری آزمون با مدیریت دانشگاه زنجان و هماهنگی های انجام شده به نحو مطلوبی بوده است.

وی متذکر شد: نتایج آزمون از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است معاون امور عمرانی استانداری زنجان سید محمد شعاعی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اصغر اسماعیلی ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان  و معاون مسکن و ساختمان اداره کل سعید شاهین فر از روند اجرایی آزمون بازدید به عمل آوردند.