شناسهٔ خبر: 12334 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

راه‌اندازی آرشیو دیجیتال دسترسی آزاد به طرح‌های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی/ اعلام آمادگی برای اخذ پیشنهاد متخصصان

پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به وزرای کشور، جهادکشاورزی، نیرو، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و روسای سازمان‌های حفاظت محیط‌زیست و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و همچنین ادارات کل راه و شهرسازی کلیه استان‌ها از راه‌اندازی آرشیو دیجیتال طرح‌های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی و امکان دسترسی آزاد به اطلاعات این سامانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نامه پیروز حناچی به وزرای کشور، جهادکشاورزی، نیرو، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری و روسای سازمان‌های حفاظت محیط‌زیست و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و همچنین ادارات کل راه و شهرسازی کلیه استان‌ها آمده است:

با سلام و احترام،

به استحضار می‌رساند در راستای اطلاع‌رسانی مناسب برای عموم دستگاه‌ها، دانشگاهیان، متخصصان و عموم شهروندان، کلیه اطلاعات موجود در آرشیو دیجیتال طرح‌های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی با قابلیت دانلود و بدون هیچگونه محدودیت برای عموم در پایگاه اینترنتی به آدرس www.Archive.mrud.ir راه اندازی و در دسترس کلیه کاربران قرار دارد.

لذا خواهشمند است مراتب به نحو مقتضی جهت بهره‌برداری به کلیه دستگاه‌های مرتبط زیرمجموعه رسانده شود. همچنین دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران پذیرای نظرات و پیشنهادات به منظور ارتقای این آرشیو است. /

نظرات مخاطبان 3 1

  • ۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۱۵:۵۶جمالی 0 0

    با سلام متاسفانه بعد از کلی تلاش نتوانستم به سایت دسترسی پیدا کنم 
                                

نظر شما