شناسهٔ خبر: 123369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سید علی موسوی معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود):

برف روبی بیش از ۳۰۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی شرق استان از اول دی ماه تا کنون انجام شد

برف روبی معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) از برف روبی بیش از ۳۰۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تا کنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(شرق سمنان) سید علی موسوی معاونت راهداری شرق استان سمنان(شاهرود) اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های بعمل آمده در دی ماه و همزمان با شروع بارش برف کلیه راهداران و رانندگان شرق استان عملیات برفروبی و نمکپاشی را شروع کردند.

موسوی افزود: سامانه بارشی شهرستانهای شاهرود و میامی را تحت تأثیر قرار داده که این امر موجب شد بخشی از توان لجستیکی برای خدمت به کاربران جاده‌ای بکار گرفته شود و به بیش از ۱۰ نفر مسافر  امداد رسانی انجام گردیده است و با استفاده از ۲۱ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین تمام توان خود را بکار گرفتند تا هیچ راهی مسدود نشود.

وی افزود: روستاههای نردین، حسین آباد، حق الخواجه، دشت شاد،کرنگ و شهر رضوان از مهمترین محورهایی بوده اند که در آنها عملیات برف روبی و نمک پاشی تا کنون انجام شده است.

موسوی  یادآور شد: مرکز مدیریت راه‌های شرق استان همواره و در تمام ایام سال ضمن رصد آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها، از طریق شماره تلفن ۱۴۱ آماده پاسخگویی به مردم است تا سفری ایمن برای رائرین امام رضا(ع) و مسافران در محور های شرق استان سمنان رقم بخورد.