شناسهٔ خبر: 123443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

محور روستاهای محل سکونت مادران باردار و بیماران خاص در اولویت بازگشایی قرار می‌گیرند

راهداری زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به دریافت لیست بیماران خاص و مادران باردار ساکن روستاها و مناطق صعب‌العبور از شبکه بهداشت گفت: بر اساس لیست دریافتی، محور روستاهای محل سکونت مادران باردار و بیماران خاص در اولویت بازگشایی قرار می‌گیرند تا مشکلی در سلامتی عزیزانمان پیش نیاید.

هادی نظری، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان زنجان) اظهار کرد: امسال نیروهای راهداری در ۳۲ ایستگاه با ۲۵۰ دستگاه انواع تجهیزات سنگین، نیمه سنگین و سبک آماده انجام وظیفه هستند. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد گردنه‌های مهم استان زنجان را ۱۲ مورد اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه بخشی از شریان‌های مهم کشور در استان زنجان واقع شده‌اند این وظیفه ماست که با حداکثر توان آماده خدمت رسانی باشیم.

نظری با اشاره به دریافت لیست بیماران خاص و مادران باردار ساکن از سوی شبکه بهداشت که هر ساله در دستور کار قرار می‌گیرد و به طور متوسط ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر را شامل می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس راه‌های روستایی و مسیرهای مسدود شده و راه‌های صعب‌العبور در فصل زمستان بر اساس لیست وصولی، در اولویت بازگشایی قرار می‌گیرند.