شناسهٔ خبر: 123516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی

طرح سردار سلیمانی هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان) در متن پیام عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی آمده است: شهدا جمعی از برگزیدگان امت بزرگ اسلامی در دوره ها و مقاطع مختلف تاریخند که در دفاع از اسلام و آزادگی جان خویش را بر طبق اخلاص گرفتند و به راستی یکی از گرامی ترین آنان سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

نتیجه اقدامات سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش همچون ابومهدی المهندس این شد که گروه تروریستی داعش در آذرماه سال ۱۳۹۶ در سوریه و یکماه قبل در عراق شکست خورد و مردم این دو کشور از شر عناصر تروریست راحت شدند و هر جا در کشورهای آزاده اسلامی نام شهدایی همچون سلیمانی و ابومهدی المهندس می آید، همه با احترام از آنها یاد می کنند. 

سپهبد سلیمانی در دوران دفاع مقدس همچون دوران دفاع از حرم و حریم، خوش درخشید و زحمات زیادی در دفاع از انقلاب و کشور متحمل شد؛ وی در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ مزد زحماتش را گرفت و لباس برازنده شهادت را پوشید و در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

در پایان با قلبی اندوهگین و دلی مالامال از حزن و اندوه، غم فراق سه ساله سردار قهرمان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، عموم دوستداران و رهروان و خانواده محترم تسلیت عرض می نمائیم و ضمن درود به روح بلند حاج قاسم و دیگر شهدای ۱۳ دی ۹۸ از خدای متعال نابودی جبهه استکبار و نفاق و پیروزی موحدان و آزادیخواهان را خواهانیم.