شناسهٔ خبر: 123556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

قرعه کشی و واگذاری زمین برای ساخت ۸۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن محمدآباد

قرعه کشی و واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن محمدآباد- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از برگزاری مراسم قرعه کشی و تحویل زمین به ۸۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن محمدآباد برای ساخت واحدهای ویلایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان اظهار کرد: از آغاز ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن، یکی از دغدغه‌های‌ مردمی شهر محمدآباد عدم امکان آپارتمان نشینی بود که به لطف خدا، پیگیری‌های ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و پس از اخذ دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این امکان فراهم آمد تا بتوان در هر شهر به فراخور فرهنگ، اقلیم و نیاز آن شهر نسبت به ساخت واحدها اقدام شود.  

وی افزود: براین اساس با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی و وضعیت تامین زمین این امکان وجود دارد که واحدها در شهر محمدآباد به صورت ویلایی و انفرادی ساخته شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن شهر محمدآباد، تعداد ۷۱۳ نفر متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بودند که از این تعداد ۵۳۵ نفر حائز شرایط اولیه و در نهایت با بررسی‌های انجام شده تعداد ۳۲۳ نفر تایید نهایی شدند.   

‌وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۶۱ نفر از متقاضیان اقدام به واریز وجه نموده‌اند گفت: در حال حاضر با توجه به اراضی موجود مراسم قرعه‌کشی برای واگذاری انفرادی زمین به ۸۰ نفر از متقاضیان مطابق با اولویت بندی انجام شده در شورای مسکن استان انجام پذیرفت.  

فرازبخت بیان کرد: به لطف خدا الحاق ۱۷ هکتار اراضی مورد نیاز نیز در دستور کار بوده و کمیته فنی آن نیز انجام شده است که پس از الحاق قرعه کشی برای مابقی متقاضیان انجام می‌شود.