شناسهٔ خبر: 123577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در پیامی فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، متن پیام مهدی ملک مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گلستان  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

                                                                                                                                                  هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‏شوند. سوره  مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

سخن گفتن از حاج قاسم سلیمانی واژگانی از جنس اقتدار را می طلبد، چرا که آن وجود پاک، آنگونه محکم و بی لغزش در مسیر دفاع از دین و میهن، "گام استوار" بود که به شهادت رساندنش طی یک حرکت ناجوانمردانه، تنها راه مبارزه با صلابت و شجاعت او از سوی دشمنان بود.
بی شک سردار سرافراز ایران زمین حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانان واقعی و جاودانه‌ای است که اثرات اقداماتِ مقتدرانه، امنیت‌زا و آرامش آفرینش مرزهای ایران را درنوردیده و عظمتی به پهنای دنیا و تاریخ یافته است و نه تنها قلوب ایرانیان را به تسخیرِ عشق و محبت خود درآورده بلکه همه  ملت‌های رنج کشیده و تحت ستم را شیفته اقتدارِ توأمِ با رأفتِ خود نموده و به شایستگی لقب "سردارِ دل ها" را از مردم دریافت کرده است.

 اینجانب  سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف ایران و امت بزرگ اسلام تسلیت عرض می‌نمایم و امیدواریم به عنوان میراث‌داران این شهدای والامقام توفیق خدمتگزاری صادقانه به آحاد جامعه ایران اسلامی و مردم شریف استان را داشته باشیم.