شناسهٔ خبر: 123585 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۹ماهه سالجاری انجام شد؛

جابجایی بیش از ۲میلیون مسافر در سیستان و بلوچستان 

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲میلیون‌و ۱۵۳ هزار و ۸۷۷ نفر مسافر در قالب ۱۷۵ هزار و ۲۶۴ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری در حوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شدند. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر توسط ۶۲ شرکت مسافربری، اظهار داشت: بر اساس آمار موجود از این تعداد مسافر ،یک میلیون و ۸۷ هزار و ۴۳۷ نفر درون استانی و یک میلیون و ۶۶هزار و ۴۴۰ مسافر  به مقصد برون استانی بوده است. 

وی گفت:با توجه به شروع موج هشتم کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ها و موسسات مسافربری لازم است ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به ضدعفونی وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای قبل از حرکت و همچنین الزام کارکنان، رانندگان و مسافران به استفاده از ماسک اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: هم اینک بیش از ۱۰۰۰دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال در استان آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی در بخش جابجایی مسافر می باشد.

کرد در پایان یادآورشد:از مردم و مسافران درخواست می شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.