شناسهٔ خبر: 123653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

آماده باش کلیه نیروهای راهداری استان کرمانشاه

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از آماده باش کلیه نیروهای راهداری و تجهیزات راهداری در پی آغاز بارش نزولات آسمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)  فریبرز کرمی گفت: با توجه آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه، تمام نیروهای راهداری در قالب ۴۶ اکیپ راهداری به حالت آماده باش درآمده اند و آماده خدمات رسانی به هموطنان و انجام عملیات برف‌روبی هستند.

وی گفت: هم اکنون در محورهای شهرستان سنقر و کلیایی گردنه مله‌ماس و گردنه خسروآباد در محورهای روانسر به پاوه، قشلاق به روانسر، محور کامیاران به کانی گوهر و محور جوانرود به پلنگانه، شهرستان دالاهو در گردنه سرمیل و محورهای حوزه اورامانات بارش برف آغاز شده است.

کرمی افزود: محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه بارش برف از ظهر امروز آغاز و عملیات برف‌روبی در این محور انجام شده است.

وی عنوان کرد: کلیه نیروهای راهداری تا پایان بارش‌ها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه پای کار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان افزود: از تمامی هم استانی‌های عزیز و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم با توجه به آغاز بارش ها، حتماً قبل از اقدام به سفر با تماس از طریق سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع حاصل نمایند و به توصیه‌های کارشناسان این مرکز توجه کنند.