شناسهٔ خبر: 123676 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان همدان خبر داد

برف روبی بیش از ۱۵۰۰کیلومتر(باند) از محورهای همدان

خودروهای برف روب راهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از برف روبی هزارو ۵۳۰ کیلومتر_باند از محورهای استان با استفاده از ۳۶۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، جواد نگاهداری با اشاره به ادامه بارش برف در محورهای استان همدان،افزود: سطح تمامی محور های استان لغزنده است و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی با هوشیاری کامل است.
برف روبی بیش از ۱۵۰۰کیلومتر(باند) از محورهای همدان️وی اظهار داشت: با تلاش شبانه و روزی نیروهای راهداری استان، به جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان تمامی راه های شریانی،فرعی و روستایی استان باز و تردد به صورت روان در جریان است.
برف روبی بیش از ۱۵۰۰کیلومتر(باند) از محورهای همدان️وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته به ۸ خودرو و یک اتوبوس که دچار نقص فنی شده امداد رسانی شد. و برای حمل مسافران در راه مانده اتوبوسی دیگر جایگزین شد.
برف روبی بیش از ۱۵۰۰کیلومتر(باند) از محورهای همدان️نگاهداری تاکید کرد: از هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور مطلع شوند و حتما از پر بودن باک خودرو ،همراه داشتن لباس گرم مطمئن شوند و خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.