شناسهٔ خبر: 123685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

انجام عملیات برف‌روبی و بازگشایی ۶۷ محور روستایی استان کرمانشاه

کرمی - مدیرکل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ۶۷ محور روستایی عملیات برف‌روبی و بازگشایی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)فریبرز کرمی با اشاره به آغاز بارش برف در محورهای استان کرمانشاه از روز گذشته، اظهار کرد: در محورهای اصلی و شریانی استان بیش از ۱۲۷۰ کیلومتر برف روبی انجام شده و همه این محورها باز است.

وی همچنین، از انجام ۱۲ مقطع ریزش برداری در محورهای اصلی استان خبر داد.

کرمی از عملیات برف روبی و بازگشایی ۶۷ محور روستایی در استان هم که به علت بارش برف مسدود شده بود، خبر داد و عنوان کرد: عملیات برف‌روبی در برخی از محورهای روستایی که همچنان بارش برف دارد در حال انجام است.

وی از امدادرسانی به ۵۸ خودرو گرفتار در برف نیز توسط نیروهای راهداری یاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهایی که در عملیات برف‌روبی پای کار بودند را حدود ۱۸۰ نفر با ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات اعلام کرد.

به گفته وی، نزدیک به ۷۰۰ هزار تن شن و نمک نیز در محورهای استان مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان افزود: از تمامی هم استانی‌های عزیز و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم با توجه به آغاز بارش ها، حتماً قبل اقدام به سفر با تماس از طریق سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع حاصل نمایند و به توصیه‌های کارشناسان مرکز توجه کنند.