شناسهٔ خبر: 123691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد

سطح جاده های استان همدان لغزنده است

خودروهای برف روب راهداری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در پی بارش برف و باران، سطح جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان همدان لغزنده است. ​

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان :️صفر صادقی راد ️مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: در پی بارش برف و باران در طی ۲۴ ساعت گذشته و همچنین وجود مه غلیظ، سطح جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان لغزنده می باشد.
سطح جاده های استان همدان لغزنده است️وی افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در روز چهارشنبه 14دی ماه در سطح راه های استان همدان، عملیات برفروبی و نمکپاشی در ساعات اولیه زمان بارش توسط راهداران انجام شده است، و همه راه‌ها بجز محور گنجنامه -تویسرکان باز و تردد در محورهای مواصلاتی بصورت روان است.
سطح جاده های استان همدان لغزنده است️وی تاکید کرد: هموطنان برای تردد در راه‌های کوهستانی، از پر بودن باک خودرو، همراه داشتن لباس گرم، مواد خوراکی و علی الخصوص زنجیر چرخ مطمئن باشند، چرا که با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی بارش ها به صورت برف و باران در استان همدان تا فردا شب ادامه دارد.
سطح جاده های استان همدان لغزنده است️ صادقی راد ادامه داد: همه عوامل راهداری استان در آماده باش کامل هستند و به صورت لحظه ای نسبت به رصد و مراقبت مستمر از شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اقدام می کنند.