شناسهٔ خبر: 123795 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمانشاه در بازدید از پایانه مرزی پرویزخان:

مشکلات همه پایانه‌های مرزهای استان کرمانشاه به صورت میدانی بررسی می‌شود

صحرایی استاندار کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: برای پیشرفت استان کرمانشاه به مرزهای فعال، پویا و روان و با امنیت نیاز داریم که خوشبختانه امنیت آن برقرار است و باید در یک زمان‌بندی مناسبی این اتفاق بیفتد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)محمد طیب صحرایی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی پرویزخان با تاکید بر اهمیت ویژه این پایانه مرزی به لحاظ تجاری و مسافری عنوان کرد: باید با جدیت کامل و در یک زمان بندی مناسب این مشکلات برطرف شود تا در کنار ایجاد یک فضای خوب و آبرومند برای صادرکنندگان، یک بستر مناسب برای رشد و شکوفایی بیشتر کرمانشاه فراهم شود.  

استاندار کرمانشاه افزود: پایانه های مرزی کرمانشاه به لحاظ  تجاری و مسافری یکی از گلوگاه‌های تقویت امور اقتصادی و اشتغال استان است و گفت: پایانه مرزی پرویزخان به عنوان یک مرز باسابقه و مهم می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء و توانمندی بیشتر فضای کسب و کار، اشتغال زایی و رونق کارآفرینی در استان کرمانشاه ایفا کند.  

وی افزود: امروز مسائل و مشکلات این پایانه مرزی با حضور مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان متولی پایانه های مرزی استان و حوزه تجارت و بازرگانی در پایانه مرزی پرویزخان مورد بررسی قرار گرفت.

صحرایی خاطرنشان کرد: مسایل و مشکلاتی که در پایانه مرزی پرویزخان وجود دارد شایسته و برازنده کشور عزیز ما و استان کرمانشاه نیست.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه این پایانه مرزی به لحاظ تجاری و مسافری برای استان کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: باید با جدیت کامل و در یک زمان بندی مناسب این مشکلات برطرف شود تا در کنار ایجاد یک فضای خوب و آبرومند برای صادرکنندگان، یک بستر مناسب برای رشد و شکوفایی بیشتر استان کرمانشاه فراهم شود.  

مدیر ارشد استان از یک برنامه منظم برای بررسی مشکلات و مسائل پایانه های مرزی استان خبر داد و گفت: کرمانشاه برای پیشرفت نیازمند مرزهای فعال، پویا و روان و در عین حال ایمن است که در قالب یک برنامه زمان بندی مناسب برای رفع مشکلات موجود و فراهم کردن بسترها اقدام می‌کنیم.