شناسهٔ خبر: 123796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام ساخت بخشی از واحد های مسکونی پروژه ۱۶۸۰ واحدی سپیدار اهواز تا پایان سال

بازدید از پروژه ۱۶۸۰ واحدی سپیدار اهواز مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ساخت بخشی از واحدهای مسکونی پروژه ۱۶۸۰ واحدی سپیدار اهواز پیش از پایان سالجاری به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر در جریان بازدید معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از پروژه های بازآفرینی شهری و مسکن مهر اهواز اظهار کرد: پیش از پایان سالجاری ساخت بخشی از واحدهای پروژه ۱۶۸۰ واحدی سپیدار اهواز به اتمام می رسد.

وی گفت: با شناسایی ‌پهنه‌های در معرض خطر و اولویت بندی خانوارهای دارای شرایط جابجایی، عملیات انتقال ساکنان منبع آب در پروژه یک هزار و ۶۸۰ واحدی صورت می‌پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: در مرحله نخست با آماده‌سازی بخشی از واحد های مسکونی این پروژه تا عید نوروز بخشی از خانوارهای ساکن این منطقه جابه‌جا می‌شوند.

پناهی فر با اشاره به اینکه پروژه ۱۶۸۰ واحدی سپیدار اهواز با مشارکت بخش خصوصی(سرمایه گذار) احداث می شود، گفت: عملیات اجرایی این پروژه بازآفرینی شهری از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

وی افزود: طبق توافق‌های فنی با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان قرار شد تا ماه‌های آینده بخشی از این واحدها به ساکنان تحویل داده شود. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار امیدواری کرد؛ با اجرای این پروژه در مدت زمان مشخص شده بخشی از شهروندان ساکن در پهنه خطر منطقه منبع آب اهواز جا به جا شوند.