شناسهٔ خبر: 123942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد انجام می‌شود؛

افتتاح واحدهای ویلایی حیاط دار فاز یک طرح نهضت ملی مسکن در مهریز

159.jpg همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد ۱۳۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مهریز که به صورت واحدهای ویلایی یک طبقه و حیاط دار احداث شده است افتتاح شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

بنا بر گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی از یزد، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد ۱۳۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مهریز که به صورت واحدهای ویلایی یک طبقه و حیاط دار احداث شده است افتتاح شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت در شهرستان مهریز شامل سه فاز و ۵۷۷ واحد می باشد و در حال حاضر نیز ۱۳۰ واحد ویلایی از طرح مذکور آماده بهره برداری شده است که با دستان رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: در واقع ۱۳۰ واحدی که در این سفر افتتاح خواهد شد بخشی از فاز ۱ طرح نهضت ملی مسکن در مهریز می باشد که به همراه ۴۴ واحدی که قبلا تحویل شده است در زمینی به وسعت ۵.۶ هکتار از اراضی تخصیص داده شده احداث گردیده است.

خواجه رضایی خاطرنشان کرد: فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مهریز که شامل ۲۶۲ واحد می باشد در اراضی به وسعت ۱۱.۶ هکتار و فاز سوم که شامل دوبخش ۶۴ واحدی و ۷۷ واحدی خواهد بود در اراضی به وسعت ۵.۱ هکتار در سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی مربوط به آنها آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در پایان اشاره کرد : امیدواریم با تامین آورده در زمان مناسب توسط متقاضیان حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۲ فازهای دوم و سوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مهریز، بهره برداری شود.