شناسهٔ خبر: 124006 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انسداد مقطعی برخی محورهای استان زنجان بر اثر برودت هوا و کولاک

راهداری زنجان رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان ضمن اشاره به داده های هواشناسی اعلام کرد: طی روزهای آینده در برخی محورها انتظار انسداد مقطعی جاده و کاهش دید افقی را داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محمد محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با بیان اینکه داده‌های هواشناسی حاکی از بارش‌های پراکنده است که از صبح (یکشنبه ۱۸ دی‌ماه) تا شامگاه روز دوشنبه (۱۹ دی‌ماه) ادامه دارد، اظهار کرد: بعد از خروج این سامانه بارشی، توده هوای نسبتا پایدار در استان حاکم می‌شود که این جابجایی منجر به برودت هوا و کولاک شده و حتی در برخی محورها انتظار انسداد مقطعی جاده و کاهش دید افقی را داریم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به مه‌آلود بودن کیلومتر ۴۰ تا ۵۰ آزادراه زنجان- تبریز از جریان عادی تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محمدی ضمن تقاضا از هموطنان برای لغو سفرهای غیرضروری با توجه به وضعیت هوای پیش‌بینی شده ادامه داد: مردم عزیز می‌توانند پیش از سفر با سامانه تلفنی ۲۴ ساعته ۱۴۱ تماس حاصل کرده و یا به وب سایت ۱۴۱.ir مراجعه و با انتخاب گزینه مربوط به دوربین‌های نظارتی، تصاویر محورهای مدنظر را به صورت آنلاین مشاهده کنند.