شناسهٔ خبر: 124347 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان مطرح کرد؛

الحاق ۱۲۳ هکتار اراضی برای ساخت مسکن نهضت ملی شهر اصفهان در دستور کار است

محمدهادی فرازبخت- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان با اشاره به اقدامات به عمل آمده برای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: الحاق ۱۲۳ هکتار اراضی به محدوده شهری شهرهای شهرستان اصفهان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در خصوص اقدامات به عمل آمده در حوزه های کاری مختلف این اداره اظهار داشت: در راستای تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان الحاق اراضی به محدوده شهرهای نصرآباد، محمدآباد، نیک آباد، ورزنه، کوهپایه، تودشک و هرند انجام پذیرفت.  

وی افزود: علاوه بر این مجدداً الحاق زمین به محدوده شهری به میزان ۵۰ هکتار برای شهر ورزنه، ۱۷ هکتار محمدآباد، ۸.۵ هکتار نیک آباد، ۲۵ هکتار کوهپایه، ۷.۵ هکتار تودشک و ۱۵ هکتار برای شهر هرند در دستور کار قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان واگذاری زمین با مساحت ۱۸۰ مترمربع به صورت انفرادی جهت ساخت مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی را از جمله نقاط قوت برشمرد و اذعان داشت: پس از واگذاری زمین، سرعت بخشی در روند نظام مهندسی، صدور پروانه شهرداری و ساخت و ساز پیگیری می‌شود.  

وی در خصوص اقدامات به عمل آمده در حوزه راهسازی این اداره عنوان کرد: باقیمانده احداث باند دوم محور ورزنه به اژیه به طول یکهزار و ۲۰۰ متر در مرحله زیرسازی قرار دارد همچنین جدول گذاری میدان کفران نیز تکمیل شده است.