شناسهٔ خبر: 124351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان دربازدید اسستاندار کرمان ازطرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد:

ساخت بیش از ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی درشهرجیرفت در قالب طرح نهضت ملی مسکن

جنوب کرمان استاندار مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در بازدیدی که به همراه استاندار کرمان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن درشهر جیرفت داشت،از ساخت بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جیرفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی جنوب کرمان ،محمد ساردویی مدیر کل راه وشهرسازی در حاشیه بازدید استاندارکرمان از پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: درشهرستان جیرفت تقریبا ۴۹ هکتار زمین با ظرفیت ۶۸۰۰ واحد زمین تامین شده است که تا اکنون ۱۴۵۶ نفر متقاضی موثر  واریز وجه داشته اند و ما پس از انتخاب اراضی و با در نظر گرفتن شرایط مناسب خدمات زیر بنایی  و روبنایی که فعالیت اجرای  ۷ پروژه با ظرفیت ۲۵۶۸ واحد شروع کرده ایم

ساردویی در خصوص تامین زمین برای مسکن در شهر جیرفت اظهار داشت:  تاکنون ۳۳/۶۵هکتار زمین جهت این طرح در سطح شهر مد نظر قرار گرفته است وهمانطور که اشاره شد عملیات اجرایی ۲۵۶۸ واحد شروع شده که بعضا پیشرفت فیزیکی آن را می توان بین ۵ تا ۶۰ درصد  ارزیابی کرد.

 استاندار کرمان در این بازدید با تاکید بر پیگیری  و اهمیت بحث مسکن ، بیان کرد : بعد از روی کارآمدن دولت سیزدهم ازمهرماه سال گذشته بحث مسکن به صورت جدی پیگیری شد. بر اساس آماری که اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اعلام کرده، درجنوب کرمان نزدیک به ۳۲هزار نفرمتقاضی در سامانه حمایتی مسکن ثبت نام کردند.

فداکار استاندار کرمان گفت : درطرح نهضت ملی مسکن سعی شده از تمامی تجارب طرح‌های حمایتی گذشته درحوزه مسکن مورد استفاده قرارگیرد تا مجدداً اگر کمبود و ایرادی هم وجود داشت حداقل تکرار نشود و چنانچه نکات مثبتی بود در اجرای طرح جدید تقویت شوند. همچنان که میدانید در این طرح هنوز سوالاتی در ذهن مردم هست که با تدابیری که در این طرح دیده شده مردم می توانند از طریق ادارات و نهادهای مرتبط پاسخ خود را دریافت کنند.