شناسهٔ خبر: 124522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)در روستای ابراهیم آباد میامی؛

دیدار با خانوادهای شهدای روستای ابراهیم آباد

مادر شهید دیدار امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)به همراه فرماندار شهرستان میامی از خانوادهای شهدا روستای ابراهیم آباد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(شرق سمنان)،امیر عمیدی، مدیرکل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) به همراه علیرضا آشوری فرماندار شهرستان میامی، با حضور در در روستای ابراهیم آباد میامی با خانوادها این شهیدا دیدار کردند.

عمیدی در این دیدار با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به خانواده شهدا به‌خاطر صبوری و ایمانشان سلام فرستاده است، اظهار کرد: شهدا هرجایی که لازم بوده از انقلاب و اسلام دفاع شود بی‌منت و بی‌توقع، به مصداق مجاهدین فی‌سبیل‌الله سینه سپر کردند.

وی گفت: هرکس گمان کند که می‌تواند خون شهدا را پایمال کند در گمراهی است چراکه شهدا نزد پروردگار هستند و کسانی که نزد پروردگار باشند از قوام و پایداری و حیات جاودان برخوردارند و نه تنها از شهدا نام نیکشان می‌ماند، بلکه راهشان نیز ماندگار است.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان در پایان با تاکید براینکه ما مسئولان بیش از دیگران مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و این کار ما را مضاعف می‌کند، گفت: خدمت‌رسانی به مردم گام گذاشتن در مسیر شهداست و به نوبه خود با تمام توان و امکانات تلاش می‌کنیم تا به وظیفه ذاتی خود یعنی جلب رضایت مردم عمل کنیم.