شناسهٔ خبر: 124529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری شهرستان کبودرآهنگ خبر داد؛

برفروبی ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر- باند از راه های کبودراهنگ/ کلیه محورهای شهرستان باز است.

گزارش تصویری ازعملیات برف روبی و نمک پاشی محورهای  استان همدان ​️رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کبودراهنگ از برفروبی ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر- باند از راه های کبودراهنگ خبر داد. ​

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان ️سید حسین حسینی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ  ضمن اشاره به برفروبی ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر- باند از راه های کبودراهنگ عنوان کرد: در طی ۴۸ ساعت گذشته ۶۸۰ تن مصالح زمستانی در سطح راههای شهرستان جهت یخ زدایی استفاده شده که از مجموع ۸۳۲ کیلومتر انواع راه موجود در شهرستان ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر- باند برفروبی انجام شده است.

حسینی عهد گفت: بارش سنگین برف از ساعات اولیه بامداد شنبه ۲۴ دی در تمامی محورها کبودرآهنگ آغاز شده و عوامل راهداری همچنان درگیر عملیات برفروبی و نمک پاشی محورها هستند.

️وی با بیان اینکه خوشبختانه با اقدامات انجام شده و با تلاش جهادی عوامل راهداری هیچ یک از راه های شهرستان کبودرآهنگ مسدود نیست خاطر نشان کرد: احتمال وقوع پدیده کولاک و مه در گردنه کند تپه ( سوباشی)و محورها وجود دارد و این مستلزم پرهیز از سفرهای غیر ضروری بوده و در صورت ضرورت سفر حتما وسیله نقلیه به زنجیر چرخ ، بخاری با گرمایش مطلوب ، چراغ مه شکن و ... تجهیز شده و رعایت سرعت مطمئنه مدنظر عزیزان قرار گیرد .

️حسینی عهد ادامه داد: هم اکنون کلیه راه های روستایی شهرستان بازگشایی شده است، و علاوه بر ماشین آلات راهداری از ظرفیت بخش خصوصی نیز با عقد قرارداد استفاده می شود بطوری که بعضا همزمان با بازگشایی راه های اصلی، راه های روستایی نیز برفروبی می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل بارش سنگین برف در سطح شهرستان، برای بازگشایی برخی از راه های روستایی از دستگاه سنگین نظیر بلدوزر و لودر استفاده شد.️

حسینی در پایان از سعه صدر و صبوری اهالی شهرستان تشکر کرد و اطمینان داد راهداران تا بازگشایی آخرین راه روستایی دست از کار نخواهند کشید.