شناسهٔ خبر: 1246 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئيس برنامه‌ريزي و بودجه اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران مطرح کرد:

اجرای طرح فروش بليت اتوبوس‌های برون‌شهری در آژانس‌ها تا پایان سال 94

پایانه مسافری- مسافر رئيس برنامه‌ريزي و بودجه اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران از اجرای طرح فروش بليت مسافربري برون‌شهری استان تهران در خارج از پايانه‌ها تا پایان سال 94 خبر داد.

عارف رومینا در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح فروش بليت اتوبوس‌های مسافربري در خارج از پايانه‌هاي 4 گانه مسافري تهران توضیح داد: در حال حاضر در سیستم هوایی و ریلی متقاضیان و مسافران بلیت‌ها را از آژانس‌ها یا به طور اینترنتی خریداری می‌کنند اما فقدان این مساله در بخش جاده‌ای بسیار مشهود است که بر اساس برنامه ارائه شده این طرح در بخش جاده‌ای تا پایان سال 94 در بخش برون شهری اجرایی خواهد شد.  

رئيس برنامه‌ريزي و بودجه با بیان این‌که برای دستیابی به این هدف كليه دفاتر آژانس‌هاي استان و مراكز پيش‌خوان خدمات دولت مجهز به سیستم‌های لازم می‌شود، ادامه داد: مراکز مذکور با استفاده از این طرح و در نتیجه هماهنگی‌های نرم‌افزاری قادر به فروش بليت مسافري خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری شرکت‌ها و اتحادیه‌های مرتبط با این مساله گفت: انجمن ایرانگردی و جهانگردی، انجمن دفاتر پیش‌خوان، اتحادیه شرکت‌های تعاون و انجمن شرکت‌های خصوصی از ارگان‌های حائز اهمیت در این طرح هستند که برای رسیدن به اهداف طرح همکاری هر یک از بخش‌ها ضروری است./

برچسب‌ها:

نظر شما