شناسهٔ خبر: 124760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل اداره کل راهداری فارس انجام شد ؛

تجلیل از بانوان راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)

تجلیل از بانوان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای فارس به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه(س) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در مراسم تجلیل از بانوان و خانواده ایثارگران گفت: بخشی از کارکنان این اداره کل را بانوان تشکیل داده و با اهتمام بر مدیریت کارهای محوله را به دقت انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) ، به مناسبت سالروز ولادت دخت گرامی پیامبر اعظم حضرت زهرا(س) مراسم تجلیل از بانوان و خانواده ایثارگران در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس برگزار شد.

علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در این نشست گفت : تقویت مشارکت اقتصادی بانوان از سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است  که در همین راستا نقش چندوجهی بانوان و تاثیری که بانوان در تحکیم بنیان خانواده و جامعه دارند، امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته بانوان در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اهتمام آنها بر انجام کارهای محوله با دقت بالا و حصول به نتیجه است.

راستیار هم چنین خاطرنشان ساخت: کنشگری بانوان مکتب اسلام از جمله حضرت خدیجه، حضرت فاطمه (س) و زینب کبری نشان از چندوجهی بودن و کنشگرانه بودن نقش بانوان از صدر اسلام دارد که حتما الگوی بانوان جامعه امروز ایران نیز هست.

وی در ادامه گفت: امروزه دختران و زنان بیش از نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند که باید با توانمندسازی آنان از طریق افزایش آگاهی و بینش آنان به سمت توسعه‌یافتگی حرکت کنیم، توجه و حمایت از جامعه زنان می‌تواند عامل موفقیت و پیشرفت همه برنامه‌های زنان در تمام عرصه‌ها باشد، همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود می‌فرمایند زنان فعال، کارآمد و عالم در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی باید حضوری جدی‌تر و نمایان‌تری داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان برتر و خانواده ایثارگران تجلیل بعمل آمد.