شناسهٔ خبر: 124915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

واگذاری بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی دولتی آران و بیدگل در راستای توسعه پایدار

عصار زاده اران وبیدگل اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از واگذاری بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع اراضی دولتی در راستای تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای این شهرستان خبر داد.

به گزاش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: مطابق با سیاست گذاری های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در سالجاری بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی دولتی این شهرستان با کاربری‌های مختلف جهت تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای شهرستان آران و بیدگل واگذار شد.  

وی افزود: این اقدام در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران انجام پذیرفته است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از این میزان اراضی واگذار شده ۱۱ هزار و ۹۵۰ مترمربع آن با کاربری درمانی بوده که در جهت احداث و توسعه واحد آموزشی و توانبخشی در قالب اجاره به شرط تملیک پنج ساله واگذار شده است.  

وی افزود: قطعه زمین دولتی دیگری نیز به مساحت یکهزار و ۹۷۰ مترمربع واقع در شهرستان آران و بیدگل با کاربری اداری و انتظامی جهت احداث ساختمان کلانتری مرکز آران و بیدگل واگذار شد.  

عصارزاده بیان کرد: امسال یک قطعه زمین نیز به مساحت بیش از یکهزار و ۴۰۰ مترمربع  با کاربری تاسیسات و تجهیزات شهری واقع در بلوار دانشگاه پیام نور جهت احداث ساختمان آتش نشانی به شهرداری آران وبیدگل واگذار شد.