شناسهٔ خبر: 124933 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بین بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف مبادله شد؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی‌شریف

تفاهم نامه با حضور سرپرست بانک مسکن تفاهم نامه همکاری گروه مالی بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه همکاری گروه مالی بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف در حوزه تامین مالی خوابگاه دانشجویی ویژه متاهلان و ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف با حضور علی عسکری سرپرست بانک مسکن و رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی‌شریف امضاء شد.

در این مراسم جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن، علی کمالی عضو هیات مدیره بانک مسکن، سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و محمدرضا جواهری رئیس هیات مدیره گروه مالی بانک مسکن نیز حضور داشتند.

علی عسکری در این مراسم با اعلام آمادگی بانک مسکن در راستای حمایت از مسکن نخبگان گفت: اخیرا در مجلس شورای اسلامی درباره مسکن نخبگان و خوابگاه دانشجویان متاهل جلساتی برگزار شده و بانک مسکن هم آمادگی دارد که به عنوان یک کار ملی در این زمینه حمایت لازم را انجام دهد.

وی افزود: ظرفیت لازم در راستای تامین مسکن نخبگان و راه‌های مختلفی برای تامین مالی این طرح وجود دارد و امضای این تفاهم نامه نیز به عنوان مقدمه و آغاز این راه بسیار ارزشمند است تا یک کار بنیادین و پایه‌ای برای دانشگاه‌ها انجام شود و بانک مسکن هم علاقه‌مند است که در این حوزه به سهم خود نقشی ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، انجام فعالیت‌های پژوهشی در راستای حل مسائل و نیاز گروه مالی بانک مسکن، استفاده از ظرفیت دانشگاه صنعتی شریف برای شناسایی مسائل و معضلات صنعت ساختمان، ارائه مشاوره علمی و پژوهشی، برگزاری دوره‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در این راستا و ... از جمله مفاد دیگر این تفاهم‌نامه است.