شناسهٔ خبر: 125130 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرپایانه مرزی بیله سوار خبرداد:

افزایش ۱۴۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر مدیرپایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۱۴۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل،لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوارگفت: در ۱۰ ماهه گذشته  ۵۹ هزار و۵۸۴ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار و۳۲۹ نفر مسافر ایرانی و ۵۶ هزار و۲۵۵ نفر نیز مسافر خارجی است افزود:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیرپایانه مرزی بیله سوار بااشاره به اینکه از این میزان  ۳هزار و۲۹۵ نفر مسافر ورودی ایرانی و بیش از ۲۵ هزار نفر نیز مسافر ورودی خارجی است تصریح کرد:در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که میزان مسافران ورودی ایرانی ۷۰ نفر بود در ده ماهه امسال ۴۶درصد افزایش را نشان می دهد.

بابایی افزایش ۹۶درصدی مسافران ورودی خارجی را از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شدو اظهارکرد:در ۱۰ ماه سال گذشته ۱۲ هزار و۷۷۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بودند که امسال افزایش چشمگیری را درتعداد مسافران ورودی خارجی شاهد هستیم.

وی  تعداد مسافران خروجی ایرانی را ۳۴ نفر و مسافران خروجی خارجی را ۳۱ هزار و۱۹۳ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد:در مقایسه با سال قبل که تعداد مسافران خروجی خارجی ۱۱هزار و۳۹۳ نفر بود در ۱۰ ماهه امسال رشد ۱۴۶ درصدی را در تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی بیله سوارشاهد هستیم.