شناسهٔ خبر: 125141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جغتای اعلام کرد؛

تامین اراضی نهضت ملی مسکن در قالب یک طبقه حیاط دار در شهرستان جغتای خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جغتای از تامین اراضی نهضت ملی مسکن در قالب ویلایی در شهرستان جغتای و تخصیص اراضی خبر داد.

گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، محمد ابراهیم رزاقی اصل رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جغتای افزود: با عنایت به سیاست های وزارت راه و شهرسازی و پیگیری ها و اقدامات انجام شده در خصوص واگذاری قطعات ویلایی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های واجد شرایط تامین اراضی نهضت ملی مسکن برای متقاضیان موثر و سه استعلام سبز و تایید نهایی شده به صورت ویلایی پس پیگیری های و اخذ استعلام های مربوطه در کمسیون های ماده ۵ استان و کمیته فنی و کارگروه امور زیربنایی به تصویب رسید.

رزاقی اصل در این خصوص اعلام داشت: با عنایت به سیاست ها ی ابلاغی و پیگیری ها و اقدامات موثر در خصوص تامین زمین مورد نیاز از طریق الحاق به محدوده و تغییر کاربری اراضی، جهت بهره مندی مطلوب متقاضیان، اراضی مورد نیاز تامین و با هماهنگی های بعمل آمده با مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان موثر در شهر جغتای به صورت ویلایی انجام می‌شود.

شایان ذکر می باشد جهت تامین اراضی مورد نیاز متقاضیان در شهرستان جغتای ۲۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی به محدوده شهر الحاق و ۵۰ هکتار دیگر در حال الحاق می باشد.