شناسهٔ خبر: 125247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر رییس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

استفاده بهینه ازظرفیت‌های موجود منابع انسانی اولویت وزارت راه و شهرسازی

سفر رییس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به هرمزگان رییس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفری دو روزه به هرمزگان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی این اداره مسائل مختلف حوزه منابع انسانی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، محمد حسین نصرنیا رییس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با  مدیرکل، معاونین و نمایندگان کارکنان راه و شهرسازی اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در حوزه منابع انسانی به دنبال توسعه تشکیلاتی نیست، هدف حفظ داشته ها و بهینه سازی ظرفیت موجود است و مدیران باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده و آنها را مدیریت کنند.

در ادامه معاونین راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص وظایف محوله، ساختار و وضعیت نیروی انسانی حوزه خود توضیحاتی را ارائه داده و رییس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جریان امور قرار گرفت، در ضمن نمایندگان پرسنل این اداره کل نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون رفاه کارکنان مطرح کرده و نصرنیا نیز به سوالات آنها پاسخ داد.

محمد حسین نصرنیا همچنین با حضور در جلسه شورای امور راه و شهرسازی و نشست صمیمی با مدیران دستگاههای زیر مجموعه وزارت متبوع در استان نیز خاطر نشان کرد: اصلاح ساختار سازمانی در حیطه‌ی استانی برخی از دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به عنوان رویکرد مهم در دستور کار قرار دارد و مدیران اگر مدل یا نکته ای مد نظر دارند، باید عنوان کنند تا در این تغییر ساختار لحاظ شود.

در ادامه مدیران ضمن ارائه پیشنهادات گزارشی از مسائل و مشکلات موجود ادارات مربوطه خود را در حوزه کمبود نیروی انسانی، اعتبارات هزینه ای و عمرانی بیان کردند.

همچنین نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس و شرکت آلومینیوم المهدی و  بازدید از از خط تولید آنها از دیگر برنامه های سفر رییس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به این استان بود.