شناسهٔ خبر: 125285 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

کاهش ۱.۳ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری

تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۱۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده ،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۱۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین   ۱۳.۴درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محورهای دارای بیشترین  تردد طی۲۴ ساعت گذشته :

 

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۴۴۸۰۷

۲

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۱۲۲۱۳۱

۳

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۲۰۰۶۴

۴

آزادراه تهران - کرج

تهران

۱۱۸۴۴۳

۵

 آزادراه ساوه - تهران

تهران

۸۹۸۰۳

۶

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۸۷۹۷۶

۷

 آزادراه قم - تهران

تهران

۸۶۱۳۳

۸

محور شهریار-کرج

تهران

۷۲۶۱۹

۹

محور قرچک - ری

تهران

۶۲۳۲۰

۱۰

محور کرج-شهریار

تهران

۶۱۶۹۲

 

محدودیت های ترافیکی چهارشنبه ۵ بهمن ماه الی شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱

 

۱.موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲.سواری :

الف) محور کندوان :

      ۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز های چهارشنبه ، پنجشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ و ۶  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

      ۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

ب) محور هراز :

      تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی  ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

۳.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۱- محور کندوان : تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 

۲- محور هراز:

الف) تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است .

ب) تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ و ۷ از محور هراز ممنوع است

۳- محور یاسوج - اقلید :

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۳ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ و ۷ ممنوع بوده و مسیرهای یاسوج – اصفهان و یاسوج – شیراز به عنوان محور جایگزین می‌شود.

اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی ، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

۱- محور لاسم - ارجمند، واقع در استان مازندران از مورخ ۴ آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۲- محور ریگان - ایرانشهر، واقع در استان کرمان از مورخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۳- محور وازک - بلده، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۴- محور قدیم خرم آباد - پلدختر (رفت و برگشت)، واقع در استان لرستان، از مورخ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۵- محور جدید پاوه- سروآباد، واقع در استان کردستان و کرمانشاه از مورخ ۶ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۶- محور جدید هشتگرد- طالقان، واقع در استان البرز از مورخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۷ – محور سی سخت  پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مورخ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۸- محور گنج نامه  تویسرکان، واقع در استان همدان از مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۹- محور پونل  خلخال، واقع در استان گیلان از مورخ ۱۶ دی ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

ممنوعیت تردد :

۱- محور رامیان - اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان ، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

۲- محور فرعی شمشک - دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران ، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است​

۳- محور شهداد - نهبندان ، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است

ممنوعیت تردد به‌دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای :

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱- محور هراز، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ الی ۱۷روزهای شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۹ الی ۱۰۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور کرج - چالوس، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۲۰ الی ۷۲ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور کمربندی اشتهارد (باند شمالی و جنوبی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۸ الی ۱۷روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش حفاظی اسلاری سیل، از کیلومتر ۰ الی ۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور ماهدشت-اشتهارد (باند شمالی و جنوبی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵- آزادراه تهران - ساوه، واقع در استان تهران، از مورخ  ۱۷ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای جمعه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور تهران - فیروزکوه (باند جنوبی)، واقع در استان تهران، از مورخ  ۲۳ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۵۲ الی ۱۴۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷آزادراه کرج - قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز، از مورخ  ۱ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات اجرائی درزگیری و لکه گیری و روکش آسفالت گرم توپکا، از کیلومتر ۰ الی ۱۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸آزادراه کرج-قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز، از مورخ  ۱ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات روکش حفاظی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۱۳ الی ۳۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- آزادراه قزوین - کرج (باند جنوبی)، واقع در استان البرز، از مورخ  ۱ آبان لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات اجرائی روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۷ الی ۳۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود..

۱۰محور علیخان سلطانی، واقع در استان البرز، از مورخ  ۳۰ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور تهران - فیروزکوه، واقع در استان تهران، از مورخ  ۴ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی  ۷۴ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- محور کرج - قزلحصار، واقع در استان البرز، از مورخ  ۱۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه، هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات بهسازی و تعریض، از کیلومتر ۰ الی ۶،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۳- آزادراه تهران - کرج، واقع در استان تهران، از مورخ  ۱۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات نصب، کالیبراسیون و نگهداری سامانه ثبت تخلف، از کیلومتر ۵ الی ۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۴- محور امام رضا (ع)، واقع در استان تهران، از مورخ  ۱۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات تامین و نگهداری و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۵۰۰+۰۰ الی ۳۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۵- آزادراه  تهران - پردیس، واقع در استان تهران، از مورخ  ۱۲ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات تامین و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۵۰۰+۰۲ الی ۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۶- آزادراه قم  تهران، واقع دراستان قم ، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ، از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۲ الی ۵۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۷آزادراه تهران - ساوه ، واقع در استان تهران از مورخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای جمعه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تامین، نگهداری و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۲ الی ۲۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۸آزادراه تهران  کرج (لاین شمالی)، واقع در استان البرز از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۲ الی ۲۳ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۹- ماهدشت  اشتهارد (لاین رفت)، واقع در استان البرز از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۰آزادراه کرج - تهران ، واقع در استان البرز از مورخ ۱۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات طرح ساماندهی گره ترافیکی آزادراه کرج - تهران پل فردیس تا پل کلاک، از کیلومتر ۵۰ الی ۵۲،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۱محور سوادکوه (محدوده قائمشهر-زیرآب) ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است

۲۲محور فیروزکوه-سوادکوه (دوآب) ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین در حال حرکت و تسطیح و بازسازی روسازی راه،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کنارگذر انجام می‌شود.

۲۳آزادراه قم - تهران (باند رفت و برگشت)، واقع در استان قم از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب نیوجرسی بتنی مفصلی، از کیلومتر ۲۵ الی ۶۳، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است

۲۴آزادراه قزوین - کرج ، واقع در استان قزوین از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات نصب مجدد دکل و ایمن سازی ستونها ، از کیلومتر ۲ الی ۳ و کیلومتر ۲۳ الی ۲۴، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است

۲۵- محور فیروزکوه-سوادکوه ، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین در حال حرکت و تسطیح و بازسازی روسازی راه، محدوده پادگان دوآب،  یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

ب) سایر محورها :

اصفهان :

۱- محور اصفهان - مورچه خورت ، واقع در استان اصفهان از مورخ ۱ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۱ اسفند ۱۴۰۱۰ به دلیل اجرای عملیات ارتقای سیستم توزین در حال حرکت، از کیلومتر ۴۰۰+۲۸ الی ۳۰۰+۳۰،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                   

بوشهر :

۱محور خورموج-درزای-چارک، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۴ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰،  به دلیل  اجرای عملیات اسلاری سیل، از کیلومتر ۸ الی ۱۳ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲محور گناوه - برازجان، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۱ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات فوگسیل، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود

۳محور سه راهی چغادک  سه راهی گزبلند، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۸ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۳۰، به دلیل  اجرای عملیات اسلاری سیل، از کیلومتر ۱۵ الی ۵۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود

۴محور اهرم  برازجان، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۶ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۵ الی ۴۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵محور گناوه  دیلم، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۶ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۸ الی ۵۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶محور بوشهر  دیر، واقع در استان بوشهر، از مورخ  ۶ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۳۵ الی ۶۶،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.  

۷- محور دالکی - کنارتخته ، واقع در استان بوشهر از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل دوم نمازگاه ، از کیلومتر ۰۰۰+۳۴ الی ۲۰۰+۳۴،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور فرعی ساحلی بوشهر-دیر-چهارراه گورکات (رفت و برگشت)، واقع در استان بوشهر از مورخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۰۰۰+۰۳ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                                                                                                                                                

۹- محور کمربندی کنگان-دوراهک، واقع در استان بوشهر از مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح بی بی حبش شهرستان کنگان، از کیلومتر ۷۰۰+۶ الی ۵۵۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می‌شود.                                                                                                                                                                          

خراسان جنوبی :

۱- محور طبس - بردسکن، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ  ۱۸ مهر  لغایت ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تبدیل آبنما به پل، از کیلومتر ۱۹۵ الی ۱۹۶،  محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده تردد با رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر  انجام می‌شود. 

۲- محور بیرجند - خوسف، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ  ۷ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، از کیلومتر ۰ الی ۳۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور بیرجند - قاین، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ  ۷ دی  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی ، از کیلومتر ۵ الی ۱۰۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور بیرجند - قاین ، واقع در استان خراسان جنوبی از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری (ترمیم) و اجرای قشر بیندر، از کیلومتر ۹ الی ۴۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

خراسان رضوی :                      

۱- محور قوچان - فاروج، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۱۵ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۶۰+۹ الی ۰۰۰+۱۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور سبزوار  کاهک (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۱۶ آبان  لغایت ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش حفاظتی، از کیلومتر ۴ الی ۲۷ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور سبزوار  نیشابور (باند رفت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ   ۱۶ آبان  لغایت ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۲۲ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴محور نیشابور  سبزوار (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۲۸ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰۰+۱۶ الی ۲۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵محور نیشابور  مشهد (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۲۸ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۵۰+۱۸ الی ۸۲۰+۲۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶محور نیشابور  مشهد (باند برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۲۸ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۹۰+۳۰ الی ۸۴۰+۳۳،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷محور نیشابور  مشهد (رفت و برگشت کمربندی نیشابور)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۲۸ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور سبزوار - نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۸ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۱ الی ۲۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور سبزوار  نیشابور (حوزه سبزوار)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۸ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۵ الی ۱۱۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰- محور سبزوار - اسفراین، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ  ۸ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۰ الی ۲۱،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱محور کمربندی تربت حیدریه - باغچه، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۴ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ ، به دلیل اجرای عملیات آسفالت تراشی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- آزادراه مشهد-باغچه، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب حفاظ بتنی مفصلی، از کیلومتر ۸ الی ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.              

خراسان شمالی :

۱- محور اسفراین - سبزوار، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ  ۲۵ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش ماسه آسفالت، از کیلومتر ۲۵ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

زنجان :

۱آزادراه زنجان - قزوین، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۷ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب، پاکسازی و خاک برداری بلوک های مفصلی بتنی در رفوژ میانی، از کیلومتر ۰ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲محور سرچم  اردبیل(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۲۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳آزادراه زنجان  تبریز(شمالی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۵ ، ۲۲ ، ۱۰۰+۳۹ ، ۷۲ و ۴۰۰+۹۳  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴آزادراه زنجان  تبریز(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۵ ، ۱۲ ، ۳۴ ، ۷۰۰+۶۰ ،۸۰۰+۸۳ و ۹۳ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵آزادراه زنجان  قزوین(شمالی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۴۲ ، ۶۳ و ۶۰۰+۷۸  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶آزادراه زنجان  قزوین(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۱۰۰+۴ ، ۴۲ ، ۶۳ ، ۸۳ ، ۹۰ و ۳۰۰+۹۷  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷ترانزیت زنجان  قزوین(شمالی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۸  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸ترانزیت زنجان  قزوین(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای  ۸ ، ۳۵ ، ۶۵ و ۸۰  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹ترانزیت زنجان  میانه(شمالی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۸۰۰+۳  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰ترانزیت زنجان  میانه(جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ  ۳۰ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۴۰۰+۳ ، ۳۵ ، ۷۰ و ۷۸ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

فارس :

۱- محور سه راهی شهر پیر - حاجی آباد، واقع در استان فارس، از مورخ  ۱۳ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات ترانشه برداری - شانه سازی - روکش آسفالت، از کیلومتر ۰+۳۸۰ الی ۷+۷۵۰،  محور فوق مسدود بوده و تردد از محور جایگزین حاجی آباد - خسویه - دبیران - شهر پیر انجام می گیرید.

۲- محور فیروزآباد - جم ، واقع در استان فارس از مورخ ۱ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، به صورت ۲۴ ساعته ،  به دلیل اجرای عملیات بنایی و بتن، تثبیت، لکه گیری، روکش آسفالت و ایمن سازی، از کیلومتر ۷۶ الی ۱۰۸،  محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین  ۱) شیراز – فیروزآباد – فراشبند – اهرم – کنگان – عسلویه ( و بالعکس)  ۲)  شیراز – کازرون – برازجان – بوشهر – کنگان – عسلویه ( و بالعکس)  ۳)  شیراز – فیروزآباد – قیر – خنج – علامرودشت – لامرد – فاریاب – اخند – عسلویه ( و بالعکس)  ۴)  شیراز – فیروزآباد – قیر – خنج – علامرودشت – اسیر – دارالمیزان – جم – عسلویه ( و بالعکس)  انجام می‌شود.

قزوین :

۱- محور دانسفهان  شامی شاپ، واقع دراستان قزوین ، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۰ الی ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور شامی شاپ – آوج، واقع دراستان قزوین ، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۴۰ الی ۱۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور شامی شاپ – ضیاء آباد، واقع دراستان قزوین ، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۳۱ الی ۵۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴آزادراه قزوین - رشت، واقع در استان قزوین، از مورخ  ۷ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰ الی ۴۵ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵آزادراه قزوین - زنجان، واقع در استان قزوین، از مورخ  ۱۵ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری، از کیلومتر ۳۴ الی ۸۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶آزادراه قزوین - آبیک ، واقع در استان قزوین از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل، در کیلومترهای ۴۰۰+۲۸ ، ۵۱۰+۳۱ و ۵۰۰+۴۱ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷آزادراه قزوین - کرج ، واقع در استان قزوین از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات نصب مجدد دکل و ایمن سازی ستونها ، از کیلومتر ۲ الی ۳ و کیلومتر ۲۳ الی ۲۴، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است

قم :

۱- آزادراه قم  تهران، واقع دراستان قم ، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ، از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۲ الی ۵۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲آزادراه قم - تهران (باند رفت و برگشت)، واقع در استان قم از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب نیوجرسی بتنی مفصلی، از کیلومتر ۲۵ الی ۶۳، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است

۳- محور باغیک - تفرش ، واقع در استان قم از مورخ ۵ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعریض پل و آبرو، از کیلومتر ۰ الی ۲۵،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                     

کهگیلویه و بویراحمد :

۱- محور گچساران  بی بی حکیمه، واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۷ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر  ۱۱ الی ۳۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

گلستان :

۱محور آزادشهر - خوش ییلاق، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۸ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸ (۲۰۰ متر قبل از پل نوده خاندوز تا معدن زمستانی یورت) ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                                                                                                                                                                                                                

۲محور بندر ترکمن - آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۸ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  بهسازی و تعریض محور، از کیلومتر ۰ الی ۱۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳محور آق قلا- بندر ترکمن، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۶ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات بیس و آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۳،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴محور علی آباد - سه راهی ایمر، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۶ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۰۰+۷ الی ۵۰۰+۱۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۵محور بندر ترکمن - آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۷ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۱۷ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۶محور بندرترکمن-گمیشان، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۷ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۵ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷محور محور گنبد - آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۸ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض باند شمالی، از کیلومتر ۱۶۸+۳۷ الی ۷۴۰+۶۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۸محور آق قلا-سه راهی انبار الوم، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۲۳ مهر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات شانه سازی، از کیلومتر ۰ الی ۱۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۹محور گرگان - نوکده، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۰محور آق قلا - گنبد، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱ آبان  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۵ الی ۴۰۰+۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۱محور کلاله  مراوه تپه، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۳ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۹۰ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۲محور محور گنبد  سه راهی اینچه برون، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۲۱ آذر  لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعریض و ایمن سازی، از کیلومتر ۷۰۰+۸ الی ۷۰۰+۲۴،  محور فوق مسدود بوده و تردد از کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

۱۳محور گرگان  آق قلا- اینچه برون، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۵ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۷۰ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۴محور گرگان  کردکوی، واقع در استان گلستان، از مورخ  ۱۳ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات  تعریض دوربرگردان لردگاز، از کیلومتر ۲۰۰+۱ الی ۹۰۰+۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۵- محور نوده ملک-عطا آباد، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۵+۱ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۶- محور رامیان- اولنگ، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۳ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                                                

۱۷- محور آق قلا-گنبد، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۹۰+۴ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                            

۱۸- محور علی آباد-ایمر (محدوده پاسگاه مزرعه کتول)، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.           

۱۹- محور آزادشهر-دلند، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                                                                                        

۲۰- محور دلند-خان ببین، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۶۵۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                                                           

۲۱- محور خان ببین-علی آباد، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                             

۲۲- محور فاضل آباد-قرق، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۶۰۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                                                      

۲۳- محور علی آباد  گرگان (قبل از جلین از سمت آزادشهر)، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۹۰۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                                                        

۲۴- محور گرگان- کردکوی (دوربرگردان سعد آباد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل تهیه و اجرای آسفالت گرم دوربرگردان ها، از کیلومتر ۰ الی ۸۱۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.                                                  

۲۵- محور گنبد- مینودشت (دوربرگردان پشمک پناده)، واقع در استان گلستان از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل تهیه و اجرای آسفالت گرم دوربرگردان ها، از کیلومتر ۰ الی ۸۲۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.     

۲۶محور مراوه تپه-گلیداغ (محدوده چنارلی)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۶۰۰+۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲۷محور گنبد-اینچه برون (محدوده شهر گنبد)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می‌شود.                                                                                                                                                 

۲۸محور آق قلا-گرگان، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می‌شود.

۲۹- محور کردکوی-گلوگاه  (محدوده شهرستان کردکوی)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۸۲۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳۰محور گالیکش-مینودشت (محدوده شهرستان گالیکش)، واقع در استان گلستان از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می‌شود.                                                                                             

گیلان :

۱- آزادراه رشت - قزوین، واقع در استان گیلان، از مورخ ۱۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات عرشه وکوله A۲ پل شماره ۶ ، از کیلومتر ۳۹ الی ۴۰۰+۳۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

مازندران :

۱- محور هراز، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۹ الی ۱۰۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲محور سوادکوه (محدوده قائمشهر-زیرآب) ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است

۳- محور فیروزکوه-سوادکوه (دوآب) ، واقع در استان مازندران از مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ لغایت ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین در حال حرکت و تسطیح و بازسازی روسازی راه ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کنارگذر انجام می‌شود.

۴- محور فیروزکوه-سوادکوه ، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین در حال حرکت و تسطیح و بازسازی روسازی راه، محدوده پادگان دوآب،  یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

مرکزی :

۱- محور شازند  ازنا و بالعکس، واقع دراستان مرکزی ، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت، کیلومتر ۰  الی ۳۵ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور اراک  توره و بالعکس، واقع دراستان مرکزی ، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت، کیلومتر ۰  الی ۴۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور نیم ور  دلیجان، واقع دراستان مرکزی ، از مورخ ۲۰ دی لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به‌ دلیل اجرای عملیات حفاظ بتنی مفصلی، کیلومتر ۱۲  الی ۱۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

هرمزگان :

۱محور تنگ بستک - لار، واقع در استان هرمزگان، از مورخ  ۱۰ دی لغایت ۱ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات بهسازی و روکش باند دوم محور، از کیلومتر ۵۰۰+۲۲ الی ۲۵،  محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر کنارگذر انجام می‌شود.

۲- محور  پارسیان - بندرلنگه، واقع در استان هرمزگان از مورخ ۳ بهمن ۱۴۰۱ لغایت ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات احداث دستک پل رستاق، از کیلومتر ۸۳ الی ۹۵،  محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد  از مسیر برگشت (بندرلنگه – پارسیان از کیلومتر ۱۲۲ الی ۱۳۴)  به صورت دو طرفه و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.