شناسهٔ خبر: 125350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان:

راه اندازی خط تلفنی ویژه معلولین در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان دو ساله شد

رسولی زنجان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در راستای ایجاد رفاه حال معلولین، خط تلفنی ویژه‌ای را راه اندازی کرده است.

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (زنجان)،با بیان اینکه  اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در بخش های مختلف و به خصوص بخش مسکن و راه به مردم خدمت می کند،گفت: همچنین این اداره کل نسبت به تامین رفاه حال معلولین خط تلفنی ویژه را راه اندازی کرده است. 

وی ابراز کرد: معلولین می توانند بدون اینکه در اداره کل راه و شهرسازی استان حضور فیزیکی داشته باشند با سامانه های تلفنی که برای این منظور تهیه شده سوالات و خواسته های را عنوان کنند. 
 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: معلولین می توانند پس از برقراری تماس با شماره ۱۳ - ۳۳۷۷۴۸۱۱ برای ارتباط با معاونت مسکن و ساختمان با شماره تلفن داخلی ۲۲۱،معاونت شهرسازی و معماری ۲۵۶ ومعاونت املاک و حقوقی ۲۳۹ تماس حاصل کنند. 

رسولی تاکید کرد: همچنین پیگیری کننده سوالات و درخواست های جامعه معلولین محسن باقری مشخص شده است که در صورت مراجعه حضوری معلولین به ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان می توانند با شماره داخلی ۲۷۳ که برای این منظور پیش بینی شده ارتباط بگیرند.  

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خدمت به جامعه معلولین را وظیفه ذاتی خود می داند و برای تحقق این مهم تلاش لازم را می کند.