شناسهٔ خبر: 125355 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر جاجرم انجام شد؛

تایید نقشه های تفکیکی الحاقی ۶۲ هکتار از اراضی شهر جاجرم در راستای طرح نهضت ملی مسکن

کمسیون ماده 5 جاجرم خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، نقشه های تفکیکی الحاقی ۶۲ هکتار از اراضی شهر جاجرم در جلسه کمیسیون ماده ۵ این شهرستان تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم و فاروج به ریاست مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و با حضور اعضای کمیسیون ۶ بهمن ۱۴۰۱ در محل استانداری برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه تعداد ۱۵ پرونده ارجاعی مربوط به شهر جاجرم و ۱۰ پرونده مربوط به شهر فاروج به دبیرخانه کمیسیون مطرح گردید که از مهمترین آنها می توان به تغییر کاربری مسکونی به تجاری، احداث بنای تجاری، گذر پیشنهادی اشاره کرد که اعضای جلسه پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

قاسمی اضافه کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن نقشه تفکیکی الحاقی ۵۰ هکتار به شهرستان جاجرم در اراضی حجت آباد امروز در جلسه کمیسیون ماده ۵ این شهرستان تایید شد و همچنین نقشه تفکیکی الحاقی ۱۲ هکتار دیگر نیز در بلوار کشاورز این شهر نیز مورد تایید قرار گرفت که این ۱۲ هکتار از اراضی مازاد دستگاه های اجرایی در راستای ماده ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن بود که سند این زمین از سازمان جهاد کشاورزی به اداره کل راه و شهرسازی انتقال شد.

لازم به ذکر است هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.