شناسهٔ خبر: 125518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۵ روز انجام شد؛

اجرای هفدهمین مرحله طرح ارتقای ایمنی تردد جاده ای در ۵۰ روستای گیلان

اجرای طرح ایمنی موتورسواران گیلان هفدهمین مرحله طرح ارتقای ایمنی تردد جاده ای ویژه راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده در ۵۰ روستای استان گیلان طی ۵ روز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به تراکم روستاها و قرار گرفتن در مسیر راه های اصلی و تردد موتورسیکلت ها و عبور عابران، این اداره کل را برآن داشت تا به منظور آشنایی راکبان موتورسیکلت با مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی در تردد جاده ای، هفدهمین مرحله طرح ارتقای ایمنی تردد ویژه راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده را در ۵۰ روستای استان طی ۵ روز اجرا کند.

وی در ادامه افزود: در این طرح ضمن آموزش توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در قالب اجرای نمایش، برنامه های طنز، فرهنگی و مسابقات در فضای شاد به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده به ترتیب ۱۰۰۰کلاه ایمنی و بیش از ۲۰۰۰ اقلام آموزشی اهدا شد.

 لازم به ذکر است ۵۰ روستا در شهرستان های رشت، رودسر، لنگرود،خمام،صومعه سرا و شفت با توجه به تحلیل وضعیت موجود و شناسایی مکان های هدف انتخاب شدند.