شناسهٔ خبر: 125560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ؛

۶۱ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد 

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد۶۱پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعتباری بالغ بر ۷هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهارداشت: به دلیل اهمیت روکش آسفالت در تردد ایمن و روان کاربران جاده ای  و کاهش استهلاک وسایل نقلیه، بهسازی و روکش آسفالت ۲۰۵ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی تحت پوشش ازجمله پروژه های قابل افتتاح این اداره کل در دهه مبارک فجر است.

وی با اشاره به توسعه راه مناسب روستایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی ادامه داد: در این راستا احداث و نگهداری بیش از ۱۸۴ کیلومتر از راه های روستایی استان از جمله موارد قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین رفع ۱۷ مقطع ازنقاط پرتصادف محورهای تحت پوشش که می تواند کمک شایانی به کاهش تصادفات در استان بکند در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد. 

کرد افزود: اورهال و بازسازی ۷ دستگاه ماشین آلات راهداری با توجه به عمر بالای این دستگاه‌ ها که می تواند نقش مهمی در  محورهای مواصلاتی استان ایفا کند و همچنین احداث و بهسازی ۲ باب راهدارخانه  از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه مبارک فجر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت از طریق این اداره کل دنبال می شود.