شناسهٔ خبر: 125686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

افزایش ۲۵ درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲میلیون و ۳۷۵ هزار و ۶۴۱ نفر مسافر طی ۱۰ ماهه سالجاری دراین استان خبرداد که این میزان حاکی از رشد ۲۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۱۹۴ هزار و ۲۴۰ سفر اظهار کرد: بیشترین سهم‌ جابجایی مسافر به ترتیب به شهرستان های زاهدان،زابل و سراوان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد مسافر یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۰ نفر درون استانی و یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۶۱۱ مسافر به مقصد برون استانی بوده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت ۶۳ شرکت حمل و نقل مسافری در استان تصریح کرد: بیش از ۴هزار دستگاه انواع وسائط‌ نقلیه‌ عمومی مسافر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در سیستان و بلوچستان در حال خدمت رسانی به مسافرین محترم هستند.

باقری در خاتمه یادآور شد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکتهای حمل و نقل مسافری  و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات در اسرع وقت رسیدگی شود.