شناسهٔ خبر: 125810 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دوشنبه ۱۷ بهمن انجام می‌شود؛

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به مناسب دهه فجر پاسخگوی سوالات مردم است

محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۸۸۲۵۵۹۴۹ پاسخگوی سوالات مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به منظور طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی انجام شده از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود. هموطنان می‌توانند برای طرح سوالات خود و  ارتباط مستقیم با رییس مرکز با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۹۴۹ تماس بگیرند.

گفتنی است،مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیش از 40 سال تجربه علمی و کار پژوهشی و آموزشی، در حال حاضربه عنوان یکی از مراکز علمی و پژوهشی شناخته شده در کشور از اعتبار خاصی برخوردار است. این مرکز از آغاز تاسیس تاکنون، موفق شده است با انتشار فرآیند و نتایج تحقیقات، همچنین تدوین و ارائه برنامه‌های آموزشی خود نقش فراگیر و تاثیرگذاری در برنامه‌های توسعه کشور در بخش ساختمان و مسکن ایفا نماید. 

بر این اساس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان پایگاه ملی و متولی بخش پژوهش اطلاع‌رسانی ساخت و ساز در کشور همواره سعی و اهتمام خود را مصروف شناسائی مشکلات و تنگناهای این بخش کرده و در برنامه‌های مطالعاتی و به‌ویژه در اجرای طرح‌های تحقیقاتی و کاربردی، در جهت ارتقای کیفیت افزایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های علمی و تخصصی در حوزه ساختمان و مسکن تلاش کرده است. در حال حاضر این مرکز با بهره‌گیری از توان بالای مدیریتی و دانش تخصصی و کارشناسی، برخورداری از نیروهای متخصص و مجرب و امکانات پژوهشی و آزمایشگاه‌های مجهز، مجموعه‌ای توانمند و اثرگذار را گردآوری و فراهم آورده است که بدون شک در سطح منطقه و جهان قابل توجه است.