شناسهٔ خبر: 125814 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد

برفروبی بیش از ۳۰ هزار کیلومتر باند ار راههای ارتباطی استان همدان

کولاک و مه در محورهای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان همدان از برفروبی ۳۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند ار راههای ارتباطی استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی راد با بیان اینکه ۱۰ هزار تن ماسه و نمک برای بازگشایی راههای استان استفاده شده است، گفت: شب گذشته وجود کولاک زمینی موجب مسدود شدن گردنه اسدآباد شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران این محور باز شد و هم اکنون تردد در آن روان است.

او با بیان اینکه بارش برف در گردنه های استان موجب کندی تردد شده است، از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان تاکید کرد: اکنون با تلاش نیروهای راهداری همه جاده های استان به غیر از محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز بوده و تردد در جریان است.

صادقی راد با تاکید بر اینکه همه نیروهای امدادرسان مانند همیشه در این مواقع باید پای کار باشند، تصریح کرد: اکنون ۳۵ راهدارخانه استان برای مواقع اضطراری آماده خدمات رسانی به در راه ماندگان است.

این مسئول تاکید کرد: از همه هموطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتما از به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، مواد خوراکی و پر بودن باک خودرو خود اطمینان حاصل کرده و با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند.

در استان همدان ۵۴۱ نیروی راهداری  با ۳۶۴ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در حال آماده باش هستند.