شناسهٔ خبر: 125830 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان مطرح شد؛

تاکید بر ارتقاء سطح خدمات در بافت‌های فرسوده شهری استان اصفهان / لزوم استفاده از ظرفیت‌ بافت‌های ناکارآمد در راستای تأمین مسکن

کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای اصفهان و گلپایگان بر ارتقاء سطح خدمات در بافت‌های فرسوده شهری و بهره‌مندی از ظرفیت بافت‌های ناکارآمد در راستای تأمین مسکن، کاهش مشکلات اجتماعی و ... تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان (شهرهای اصفهان و گلپایگان) با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضا در محل سالن جلسات استانداری اصفهان تشکیل شد.   

در این جلسه ضمن بررسی موارد مرتبط با شهرهای اصفهان و گلپایگان، رویکرد استان در خصوص نگاه دوباره به بافت‌های ناکارآمد شهری، استفاده از ظرفیت بافت‌های ناکارآمد در راستای تأمین مسکن، کاهش مشکلات اجتماعی، پویایی و نشاط محلات تبیین و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   

در این نشست بر ارتقاء سطح خدمات در بافت‌های فرسوده تاکید شد و به صورت مصداقی طرح محله سودان در منطقه ۹ شهرداری اصفهان که توسط شهرداری تهیه شده است با حضور شهردار منطقه و مدیران مربوطه بررسی شد.