شناسهٔ خبر: 125838 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در شمال استان سمنان اعلام شد؛

برفروبی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای استان سمنان

برف روبی شهمیرزاد.jpg سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از برفروبی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در پی بارش برف روز گذشته خبر داد و گفت: هیچ‌یک از محورهای حوزه استحفاظی مسدود نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) وحید صداقت سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: همزمان با شروع از ساعت ۷ صبح روز گذشته برفروبی و نمک‌پاشی در سطح محورهای مواصلاتی آغاز و تا صبح روز جاری این روند ادامه داشت.

وی با تاکید بر پیش بینی دقیق بارش برف در راه های استان افزود: ۱۴ اکیپ برف روبی و نمک پاشی متشکل از ۷۰ راهدار و راننده در شب قبل از بارش با آمادگی کامل در راهدارخانه های مرکزی مهدیشهر، رسم رودبار، دامغان، آهوان، چاشتخوران و مرکزی سمنان مستقر و آماده خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای بودند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از رها سازی ۲۵ دستگاه خودرو در محورهای درگیر برف خبر داد و توضیح داد: با اقدام به ۵۴۴ تن شن و نمک پاشی و برف روبی ۷۰۰ کیلومتر از راه های استان  هیچ یک از محورهای مواصلاتی مسدود نماند.

وی در پایان اظهار کرد: کاربران جاده‌ای از ترددهای غیرضروری در پایان هفته پرهیز کنند و در صورت لزوم به استفاده از محورهای شمالی و شرقی استان زنجیر رخ به همراه داشته باشند.

گفتنی است براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید در پایان هفته جاری وارد استان و احتمال بارش برف و باران در نقاط مختلف به ویژه مناطق شمالی و شرقی استان وجود دارد.