شناسهٔ خبر: 125955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر و بمنظور پاسخگویی به مردم استان اصفهان انجام پذیرفت؛

استقرار میز خدمت ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان اصفهان در مصلی نماز جمعه

استقرار میز خدمت ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان اصفهان در مصلی نماز جمعه رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میزخدمت راه و شهرسازی استان اصفهان و شهرستان های تابعه در محل مصلی نماز جمعه برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میز خدمت این اداره کل و ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان اصفهان بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه در محل مصلی نماز جمعه مرکز استان و هر شهرستان دایر شد.  

وی افزود: مردم مومن و انقلابی استان اصفهان با حضور در مصلی نماز جمعه و ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی پرداختند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در این ملاقات مردمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، معاونین و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان، پاسخ‌گوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.  

وی عنوان کرد: تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم یکی از مهمترین مزیت‌های برپایی میز خدمت است.