شناسهٔ خبر: 125966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد:

تامین زمین برای ساخت ۱۳۷ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در میرجاوه

طرح نهضت ملی مسکن میرجاوه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان میرجاوه گفت: این اداره به منظور تحقق اهداف چهار ساله این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۰ هکتار زمین را برای ساخت ۱۳۷ واحد مسکونی ویلایی تامین نموده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان وبلوچستان، حامد ریگی با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای تمام واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن در میرجاوه تامین شده است، اظهار داشت: امسال عملیات ساخت ۱۰۵ واحد مسکونی ویلایی این طرح مهم ملی در این شهرستان آغاز شده و تا اسفندماه نیز ۱۶۳ واحد دیگر گلنگ زنی خواهد شد.

وی از پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در میرجاوه خبر داد و افزود: طی تفاهمنامه با بنیاد مسکن مقرر شد عملیات ساخت واحدهای مسکونی این شهرستان در قالب قطعات ۲۰۰ متری توسط این نهاد ساخته و تحویل متقاضیان شود.

رییس اداره راه و شهرسازی میرجاوه تصریح کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۹۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در سامانه ثمن نام نویسی کرده اند که ۳ هزار و ۶۷۵ متقاضی واجد شرایط شناخته شدند.

ریگی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت مسکن به قیمت زمین برمی گردد، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن زمین را به صورت رایگان در اختیار متقاضی قرار داده و متقاضی نیز با دریافت تسهیلات و آورده خود می‌تواند اقدام به ساخت مسکن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کند.